Procházíte-li se po ulici, například na pěší zóně po městě, potkáváte kolem sebe desítky lidí, a nejste-li vysloveně duchem nepřítomni nebo nejste zahloubáni do displeje mobilního telefonu, že nesledujete okolí kolem vás, zpravidla si povšimnete jako první části těla okolních osob hlavy a obličeje. Teprve pak sjíždíte pohledem směrem dolů a registrujete to ostatní. Při pomalé chůzi snadno přehlédnete vše, co má dotyčný člověk na sobě, ale při svižnějším kroku většinou zachytáte jen obličej a pokrývku hlavy. Tímto vám chceme naznačit, že chcete-li upoutat pozornost kolemjdoucích, ať už jste kdekoli, měli byste se soustředit na to, co máte na obličeji a na hlavě, tedy například kromě make-upu na tvářích zejména na pokrývce hlavy – na čepici. Proto mají velký význam potisky kšiltovek, s nimiž oslovíte takřka každého.

oranžová kšiltovka

Kdo zvolí jako propagační předmět reklamní čepice, a nechá si vytvořit odpovídající potisk, může tím na svou stranu obrátit mnoho zákazníků, ctitelů či dalších osob, co se zajímají o obsah vašeho sdělení. Takže například pokud nabízíte objednávku a rozvoz potravin a tuto informaci uvedete na reklamních kšiltovkách, je velmi pravděpodobné, že váš potisk na čepicích takřka nikdo nepřehlédne.

dívka v kšiltovce

Kšiltovky lze ovšem využít i pro propagaci služeb nebo životního stylu, velmi dobře se uplatní u skupin sportovců, například turistů nebo vodáků, kteří se k sobě hlásí jako jedna komunita, a jsou pak příkladem pro ostatní. Kšiltovka je sice zdánlivě malý a nenápadný oděvní doplněk, ale ve skutečnosti zmůže mnohdy víc, než nápisy na autech a reklamní letáky. Nezapomeňte, že lidé si všímají hlavně toho, co se odehrává kolem nich v jejich blízkosti, sledují ostatní lidi a berou si z nich příklad, následují je v módních trendech, co se týče oblečení, cestovních zavazadel, sestřihů a úpravy vlasů či vousů atp.